Platební podmínky
Kupující si volí formu úhrady při tvorbě objednávky
1 / Platba předem bankovním převodem
Pokud si kupující při objednávání zboží vybere možnost úhrady kupní ceny formou: „Bankovní převod", bude kupujícímu současně s potvrzením objednávky zaslána na e-mailovou adresu zálohová faktura. Platba je splněna v okamžiku připsání peněz na účet prodávajícího.
Je tedy potřeba mít na zřeteli určitou prodlevu vzhledem k bankovním převodům. Připsání peněz na účet prodávajícího může trvat 1-2 pracovní dny.
2 / Platba v hotovosti
Pokud si kupující při objednávání zboží vybere možnost úhrady kupní ceny formou: „Platba v hotovosti", zavazuje se tímto akceptovat následující platební podmínky:
- Platba v hotovosti při dodání zboží na místo určení
Pokud si kupující vybere platbu v hotovosti v případě dodání objednaného zboží na místo určení, zaplatí kupující 100% kupní ceny v hotovosti při dodání zboží. Platba platební kartou nebude akceptována. Pro Vaši bezpečnost a ochranu můžete být požádání o předložení průkazu totožnosti.
- Platba v hotovosti při osobním převzetí zboží
Pokud si kupující vybere platbu v hotovosti v případě osobního převzetí zboží v příslušném výdejním místě prodávajícího, zaplatí kupující 100% kupní ceny v hotovosti při osobním převzetí objednaného zboží. Platba platební kartou nebude akceptována. Pro Vaši bezpečnost a ochranu můžete být požádání o předložení průkazu totožnosti.
3 / Platba na splátky
Vyberte si zboží, dejte ho do košíku, vytvořte objednávku a jako způsob platby zvolte „Na splátky".
Po potvrzení objednávky si nastavte splátky tak, jak Vám budou vyhovovat a pokračujte dále v žádosti o úvěr.
Vyplňte všechny údaje potřebné pro vyřízení úvěru. Údaje budete zadávat v zabezpečeném prostředí Hello bank!, kde je s nimi nakládáno s jako přísně důvěrnými.
Po odeslání žádosti Vám Banka v okamžiku dá vyjádření o výsledku a v případě Vašeho souhlasu Vám Banka poskytne předsmluvní informace a úplnou smluvní dokumentaci a po jejím prostudování již stačí jen smlouvy dle instrukcí Banky podepsat elektronicky a nahrát potřebné doklady. Pokud jste nezvolili elektronický podpis, bude potřeba smlouvy vytisknout, podepsat, přiložit potřebné doklady a vše poslat poštou na adresu Banky: BNP Paribas Personal Finance, Úvěrové oddělení, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65, 702 00 Ostrava.
Až Banka obdrží veškerou dokumentaci (elektronicky či papírově - dle Vámi zvoleného typu podpisu), pošle Vám i nám e-mailem informaci o konečném schválení. Následně Vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží.
PODMÍNKY PRO NÁKUP NA SPLÁTKY
Pro poskytnutí nákupu na splátky je nutné splnit tyto podmínky:
- Plná svéprávnost
- Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmu, například tedy: nejsem ve zkušební době, nejsem ve výpovědní lhůtě, apod.
- Minimální cena objednávky 2 000,- Kč s DPH
- Mám zajištěny všechny potřebné doklady
POTŘEBNÉ DOKLADY PRO NÁKUP NA SPLÁTKY
- Kopie občanského průkazu obsahující zřetelnou podobu žadatele vč. zadní strany
- Kopie druhého dokladu: řidičský průkaz, cestovní pas, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP anebo ZTP/P s rozeznatelnou fotografií
- Kopie výpisu z bankovního účtu žadatele
Doklady musí být ofoceny kompletní a všechny údaje musí být čitelné. Kromě výše uvedených dokladů nelze uznat žádný jiný doklad.